יום שני, 12 במאי 2014

פוסט על פוסט - ארץ

מעת לעת מעניין לי לדעת איזה פוסט (שאיננו ג'רוזלם) או בעברית רשומה קוראים בה אנשים רבים, איזו מהרשומות עולה מעת לעת וצצה כמו קורצת לי.

פנימיה צבאית תל אביב למשל, שהיתה לא מזמן סוג של התרגשות לנוכח עבר מומצא מככבת כרשומה שפה ושם אחד מתבונן בה, או אחת, לך תדע.

ואת הפוסט הזה על הפנימיה אני לא זוכר כל כך,

אז אני מעלה את הסטטיסטיקה ונכנס שוב,
לקרוא מה כתבתי ב... רגע... באחד במאי 2013.

באחד במאי 2014 כתבתי פוסט אחר לחלוטין,
דיברתי שם על ילדים במדים מכים בתופים,

וכשאני קורא את הכתוב שם בפוסט הראשון,
על תקופת הנערות הזו, אני למד


שגם כאשר ילדותך עטופה במדים, הך בתופים
או לומד להיות חייל - לתפעל נשק -
להסכים להרוג ולהיהרג -
ביכולתך לרכוש חברים.

ועוד אני למד -
שזה נגמר.

שכן הכוח לא עוד מונח בידי מעטים.
אלא כבר נוגע ביסודותיו

אצל יחידים.

אצל כל אחד ואחד.
העדר מרים ראש
מעל העדר.

בעודי נושם אוויר ומטייל להנאתי על הכדור הזה. 


ארץ.


---
תודות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה