יום רביעי, 27 בפברואר 2013

הורי הריטלין

מכתב גלוי ואישי להורי הריטלין


קמפיין נדרש כאן. קמפיין חירום.
להפסיק לסמם את הילדים.


מהו הריטלין?
סוג של סם, שמעלה את המיקוד, הריכוז ובהירות המחשבה ובעקבות השימוש בו עולה הרגשה של יכולת, הצלחה, הגשמה והישגיות. גם של הילד מול עצמו.
לכאורה,
זה כשלעצמו  לא נראה פסול, מאידך זה גם לא ממש מומלץ.

שכן, השפעת הסם חזקה למדי, עצם תחושת ההצלחה והיכולת להתרכז ולהתמקד בעניין שאינו מעניין את הילד, כמו "גונבים" את מוחו.
כמו כלב במרוץ כלבים. שמים לפניו דמוי טרף שבורח ממנו, והוא, הכלב, מתוך הגירוי כבר לא מסוגל שלא לרוץ ו/או לרוץ לשום כוון אחר.

כך הילד. קיבל ריטלין, מחפש היכן יוכל להשיג, להצליח.
ואז, שמים לו את הטרף הזה של חומר הלימוד (שזה בעצם לא חומר כי אם תוכן) ואת המתווה, בבחינת מסלול המירוצים, ובעל כורחו הוא נשאב למשחק הזה, על פיו יש מה שעליו לדעת, באופן ספציפי, ובזמן מסוים, גם אם העניין והנושא מעניינים אותו כקליפת השום - כאשר הוא לא תחת השפעת הסם.

כמו שהיינו נותנים לילדים סטרואידים על מנת שיצטיינו בספורט, גם לחנונים שספורט והם יכולים להיפגש במשחקי המחשב או כשהילד צופה והספורט נצפה.

---

מדוע אם כן מתעקשת המערכת לסמם את הילדים?
מכיוון שהיא לא מסוגלת להתאים את עצמה אל לפחות 11 אחוז מהילדים (כך על פי פרסומים שיטתיים) - זה הבסיס.
ועל המצע הזה הצליחו חברות תרופות שהן בעצם בתי חרושת לסמים חוקיים, לשווק ולדחוף את הסם הזה באופן מרשים למדי, לא כי באמת יש בו צורך, אלא כי המכונה עובדת.
וכמו שדוחפים תרופות באופן לא אחראי, ומסממים את הציבור על ידי תרופות באופן שיטתי, לא לטובת בריאות הציבור בהכרח אלא תוך אמונה ברפואה התרופתית, מתוך אמונה רווחת על פיה הכל כימיה, הכל חומר, הכל ניתן להסבר או חקירה מדעית, וכן הלאה...

והתפיסה הזו גם היא נשזרת מצוין והיא חלק חלק מתפיסת הקפיטליזם.

---

לפיכך, היות ומדובר בקטינים, וקל מאוד להפחיד הורים ולהשפיע עליהם, נמצא הפתרון הזה של סימום הילדים, כפתרון יעיל למערכת.
אחר כך באות ההצדקות ונבנות אידיאות שלמות סביב הצורך בסמים האלה.

כאן, אפשר להבין את המערכת, במיוחד כשרואים כמה עבודת יחסי ציבור, כמה כתבות ובאיזו תדירות יש בנושא הריטלין. מדהים.

---

ובכל זאת כאשר אנחנו מתבוננים על הילד עצמו, זה ההיפראקטיבי, מלא האנרגיות, המוכשר ברגיל עד מאוד, אשר קופץ מנושא לנושא ונמצא אומלל בתוך גדרות השבי הפיזיים, קרי בית הספר, וגדרות השבי הנפשי, תפיסת הלמידה והידיעה "הנכונים", בהחלט אפשר לראות את מצוקתו, במיוחד כשאתם, הוריו, סופקים כפיכם אל על וממררים בבכי על מר גורלו ומר גורלכם, על שהילד - לא מתאים למערכת.

והמצוקה הזו, אם כך, היא שמועצמת על מנת שייקח את הכדור הזה, הפסיכיאטרי - לא פחות ולא יותר, בבחינת סם קשה -  ו"ייתיישר".

---

זה לא חובה. כלומר, הכדורון המסמם לא הכרחי.
אפשר להקל על הילד בדרך אחרת לחלוטין.
לא באמצעות שינוי התנהגותי קיצוני לזמן קצר, מעשה סמים, כפייה כימית (פסיכיאטרי אמרנו?), אלא למידה אישית איך לנתב את ריבוא האנרגיות שבו - לשיתוף פעולה עם סביבתו, גם אם זו כפויה,  גם אם הסוהרים נחמדים, גם אם האסירים "חופשיים בכלאם".

והלמידה האישית מבקשת הכוונה עדינה, לא סמים כימיים אלא למשל תהודה אנרגטית של צמחי עוצמה.

---

תהודה אנרגטית היא ההדהוד הטבעי של כל חומר באשר הוא.
כלומר, כאשר אנחנו דוגמים את התהודה האנרגטית, אנחנו בפועל מקבלים מיצוי אנרגטי, או במילים אחרות את האפיון ההילתי של הצמח, את המסר המטאפיזי הטמון מעל הצמח, מעל החומר.
תהודה אנרגטית כזו – היא רבת עוצמה עד מאוד משני היבטים עיקריים:
 הראשון אינו תלוי אמונה, אלא ניתן להסבר באמצעות השפעת הזעיר על הכביר, במובן הזה שהשפעת הרעיון המטאפיזי על הפיזי ניכרת גם אם לרעיון עצמו אין כל אפיון מדעי, כימי, פיזי או בר כל מידה אחרת.
השני גם הוא אינו תלוי אמונה למרות שהוא כולו נשען על האמונה וחוסר אמונה.
כלומר, ההשפעה הפיזית על הגוף והנפש תהא ניכרת גם אם לא תורגש מיד.
שכן, גם אם לא מאמין האדם בכל התיאוריה וביכולת של תמצית שהיא כולה מים מועשרים אנרגטית להשפיע, ובכל זאת משתמש בה, הוא עשוי לחוות את הריאקציה, אותו תהליך מבורך של הקצנה על מנת לשבור את הכרוניקה - או את האיזון שבא אל חייו.
מובן מאליו שמי שלא מאמין בכלל בכוון הזה, ותפוס בענייני מדע, רפואה ותרופה בנשימה אחת, לא יוכל לחוות שום ריאקציה או הקלה, שכן מוזמן מעדנות להמשיך הלאה, אל פתרונותיו.

---

מי שכן נשאר כאן בינתיים, מוזמן להצטרף אל המאבק הזה, ולהפיץ ככל שאפשר את הרעיון הזה שיש תחליף לסם, תחליף פשוט, אשר במקום לשנות את התנהגות הילד לתקופת הסימום, עשוי גם ללמדו לנתב את מרצו לשיתוף פעולה עם המערכת, וגם להתמקד וללמוד היטב את מה שמעניין אותו, על פני מה שמעניין את המערכת.
או אז, נוכל להעניק לילדים האלה את ההזדמנות לנצל את המערכת לצמיחתם על פני להיות מנוצלים על ידי המערכת – ל "צמיחתה" (בפועל זה לניוונה).

---

כאן, הפתרון מחולק לשני תרסיסי מים – הראשון להעלאת הקשב, הריכוז ולמיתון ההיפראקטיביות, זה נקרא Center– והשני להעלאת הקשב והריכוז בלבד וזה נקרא Fixate.
השימוש פשוט והוא התזה מעל הראש, באזור הפנים ועל החולצה באזור החזה ובאזור מקלעת השמש. היות והתרסיס מכיל מי ברז מסוננים בלבד מהבחינה הכימית (מים אלה מועשרים אנרגטית בתהודות אנרגטיות) אין כל מניעה גם להתיז לפה או לכל משקה.
כאשר מדובר באפיון הכולל היפראקטיביות ההמלצה היא לפחות חמש פעמים ביום (אפשר גם מאתיים פעמים ביום). להשתמש בתמצית ה Center, כאשר לאחר כשלושה חודשים טוב לעבור לתמצית ה Fixate.
כאשר מדובר באפיון שאינו כולל מופע של היפראקטיביות, התרסיס הנכון יהיה ה Fixate, והשימוש יהיה באותו אופן.
וכאן, על מנת לקדם את העניין הזה, כל מי שמעוניין לנסות את שני התרסיסים האלה, אנא יפנה בדוא"ל: info@zephyrseal.com ויקבל הצעה אטרקטיבית במיוחד.
ונדרש כאן הגילוי הנאות להיות מודגש – לשיטת 'חותם זפיר' לאפיוניה ולמי שפיתח אותה אין כל סימוכין מדעיים!

תודות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה