יום שישי, 20 בספטמבר 2013

זה כי הסכמת

היום בעודי מטפל טיפול אינסטנט, סוג של נגיעה (ללא מגע),
והדמות שמולי סתם עברה ונכנסה לשמוע לראות ולחוש
את כל מה שקשור לתהודה האנרגטית או למנעד של תדרים
שעל הדהודם הטבעי "הולבש" מידע, או "רוכב מידע".

עלה הצורך מצד הגברת לקבל הסבר -
מה אתה עושה?
איך זה עובד?

---

"מה שאני עושה זה משאיל את ידי, 
את כפות ידי לתהליך איזון
ומקשיב וער למה שהידיים מספרות לי,
למשל אם נתייחס אלייך 
ברגע זה ממש, 
צד שמאל שלך כולו מכווץ
בעוד צד ימין רפוי".

ואיך זה עובד? מקשה הגברת..

"כאשר מתרחש באופן הזה תהליך של ריפוי (הילינג),
מהידיים האלה,
עובר בפועל מסר אנרגטי - מנעד תדרים מסוים
שמאפשר לנפש להרפות ולהניח לגוף את איזונו וריפויו הטבעי".

אז, עולים גם מסרים נלווים
כתרגום ישיר ממה שהידיים האלה חשות.
לעתים קרובות מוצע טיפול משלים 
לתהליך ההילינג האישי,
בהתאמה אישית של תהודה אנרגטית 
המוטמעת באמצעים שונים,
בהסכמתך כמובן".

---

כל אותה העת עמד האיש שלה בצד והתבונן.
הצעתי לו להעביר יד מעל תמציות באך ולא הרגיש דבר.
הצעתי לו להעביר יד מעל כרטיסי 'חותם זפיר' ולא הרגיש דבר.
עברנו ביחד על הכרטיסים,
הוא מעביר את ידו מעל הכרטיסים והיד שלי מעל היד שלו.

בחר שניים.

---

לפני צאתם, נתבקשו לבחור מבין חמישה כרטיסי ביקור בעלי תהודה אנרגטית שונה.
הגברת בחרה מיד בקלות -
האיש העביר יד שוב ושוב ולבסוף בחר כרטיס.

לפני שהלכו הוא פונה וטוען -
איך זה כשנכנסתי לא הרגשתי כלום ועכשיו הכרטיס ממש בוער לי בידיים?

"זה כי הסכמת להיפתח לסוג הזה של האנרגיות"
כך אני,
"חג שמח".
---

תודות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה