יום שני, 6 ביולי 2015

ידידי היקר - אין לנו על מה לדבר

ידידי היקר - אין לנו על מה לדבר, שכן הנחות היסוד שלנו שונות ואין מקום לוויכוח. תפיסותיי, דעותיי והתנהלותי נתפסות כבגידה בעיניך ובעיני רוב אנשי הימין. ראה, לראייתי הפאודליזם הוא השולט - האצילים שמספקים לעם לחם ותפוחי אדמה המתיימרים לדעת איך לנהל את המדינה, בפועל הם האצילים האלה שיש הקוראים להם טייקונים אשר לא רק שלא יודעים לנהל - אלא נוהגים בציניות מרשימה - ואין ביניהם אחד שאכן מעניין אותו הזולת.
אני מייצג מיעוט שבמיעוט - חינוך ביתי למשל; תפיסה אקולוגית שגורסת שאין בכלל להשתמש בגז שבאדמה אלא לפתח צורות אנרגיה מתחדשות; שכר מקסימום לצד שכר מינימום ותקרת מחזור כספי לעסקים;
לתפיסתי לא יכול להתקיים מראש במדינה מתוקנת מצב שבו יש אדם כמו תשובה מבחינת ההון שלו.
לתפיסתי הוא גם ממש לא יודע לנהל מערכות גדולות - אלא לעוות כל "איזם" לניצול, עוול ואיוולת.
לתפיסתי ולראייתי אנשי השררה הם תאבי כבוד וכוח ואינם פועלים לטובת העם.
לתפיסתי הממסד והממשל רקובים במהותם והם הם שמאיימים על המדינה.
לתפיסתי האקדח מכריח אותי להשתמש ברפואה שעיקרה חברות התרופות ולא בריאותי.
לתפיסתי אני "חולה הנפש" שדעותיו נתפשות כבגידה במדינה על ידי כל מיני כאלה שלא מבינים שמחר הם יהיו הבוגדים.
לתפיסתי הסכנה היא לא מהאויב שיהרוג אותי ראשון כי אני "בגדתי בעמי" - הסכנה היא מאלה אשר רואים בי "בוגד" והם יבואו להרוג אותי - אם רק יתנו להם ואחר כך יהרגו את עצמם עד שיישאר אחרון הצודקים - ויוותר בגפו.
לתפיסתי אין שום חובה לדיאלוג ושיח עם מי שמחזיק בדעות שהנחות היסוד שלהן שונות כל כך.
לכן, ידידי היקר - אהבתי אותך לא נפגמה ולו כזית. אבל בענייני מדינה ופוליטיקה אין לי שיג ושיח אתך.
השינוי הרי מתרחש מאליו, אם אני מעוניין בכך או לאו. אם אתה מעוניין בכך או לאו.


אז הנח - אין טעם להתווכח. תודות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה