יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

פרסום; תעמולה;

פרסום

רפואת תדרים
הנה כי כן לכל אשר אני פונה אני נתקל במודעות בדבר רפואת תדרים בישראל.
היות ובכך עיסוקי, וענייני הוא רפואת תדרים על פי טכנולוגיה שעומדת בפני עצמה,

יודעת מערכת השיווק "לרדוף" אחרי ולכל אשר אני גולש - שם הפרסומת על רפואת התדרים.
הצעת הייעול המתבקשת כלפי התחכום הזה של הפרסום - אם איני בודק במה הדברים אמורים אחרי שלוש, חמש, שבע פעמים, הניחו לי, זה סתם לא יעיל, ואם כבר הקלקתי על פרסום ולא חזרתי על זה אחרי עוד פעמיים, שחררו....

מיני בר 
עד לפני כשבוע רדפה אחרי חברת מיני בר (כולה מכשיר לאספקת מים קרים וחמים) ידועה למדי.
היות ועיסוקי הוא גם המים, בפיתוח הזה של מים חיים שאין בינו לסינון שום קשר, וודאי שלא לסינון קלוקל שקיים אצל כל המכשירים האלה - המכונים בר מים.
אלא מה, ברגע שאני קורא שלוש כתבות על מים, אני נרדף על ידי חברה שמפרסמת מה שרחוק ממני כרחוק מים חיים מאוסמוזה הפוכה.
בר יקר, איני שותה משקאות חריפים - אם אתה בר, ואם אתה רק בר של מים, איני שותה אלא מים חיים מהברז, ואם אני כבר מסנן את המים אז לא במחירים המופקעים האלה. גם לך תודה.


תעמולה


צבא ההפחדה לישראל

כבר נכתב לא מעט על הקשר בין התעמולה המעלה על נס את כל ענייני הצבא, קרי, מעלה טרור פנימי, כזה שמאיים דיו על האזרחים על מנת שיעבירו בשקט את העלאת תקציב הבטחון, כי איראן, כי סוריה, כי טרוריסטים, כי אין לך קל מלעורר פניקה ברחוב, אין לך קל מלעורר פניקה אצל חברי הכנסת.
על ישראל אין איום קיומי. נקודה.

לידת בית
מעת לעת קורה שלידת בית מסתבכת.
מעת לעת קורה שלידה בבית חולים מסתבכת.
כאשר לידת בית מסתבכת - ממהרת האג'נדה הקונבנציונלית, זו הרפואית, הנשענת על סמים מסוכנים ורופאים פתיים להתריע ולהבטיח שאצלה זה לא היה קורה - שזה קשקוש. מה לעשות? זה פשוט קשקוש.

כאשר אותה אג'נדה לא יכולה לטפל בסבוך של לידה בבית חולים, אוזלת ידה בעיקר מוצנעת מהתעמולה האוטומטית.

למקרא הנחיות משרד הבריאות למיילדות בית, אולי כדאי פשוט להזמין את המיילדת כחברה, לא כמיילדת, סתם חברה, שתהיה בבית, אתך, תלווה אותך בלידת זוגתך.
ואם זה לא אפשרי כל עוד יש לה רישיון מיילדת, שמא תחזיר
המיילדת את 
הרשיון ואז נוכל ללדת בשקט סוף סוף.

---

תודות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה