יום שבת, 2 במרץ 2013

הורי הריטלין 3 - ריטלין ופשיזם




רק הפשיסט רואה בעצם המנגנון השלטוני של המדינה – ערך.

טוב, זה לא חדש.

לפיכך, כאשר המנגנון - קרי מערכת החינוך על שלל מרכיביה, דורשת מהילדים להתאים את עצמם אליה - זה פשיזם.
כאשר הצבא - הוא הערך, כאשר השירות בצבא הוא הערך - בבליל השטויות של השוויון בנטל - הרי שאנחנו חיים במדינה שעקרונותיה בהחלט - פשיסטים.

אם נחזור למערכת החינוך התופסת את עצמה כערך, בית הספר הוא הערך - לא התלמידים, לא המורים, לא השרת ולא הגנן שמטפח את הגינה, יקל עלינו להבין, מדוע יש לדחוף לילדים סמים.

כאשר המסגרת הלימודית, החינוכית, היא מסגרת פשיסטית, כמו למשל בישיבות התורניות בהם התורה ומצוותיה הם הערך העליון, כמו בבתי הספר הממלכתיים, ובשאר מוסדות החינוך הממשלתיים ובתוך המסגרת הזו יש ילדים שלא מקבלים את המסגרת כערך, שבועטים בהתייחסות אליהם כאל מובנים מאליהם וככאלה שיתכופפו לצרכי המערכת בכוח ובכפייה, נמצא השקר הזה של בעיות ריכוז וקשב.
השקר משרת היטב את המערכת, שכן הוא מצדיק לקיחת סמים.

יותר מכך, הוא מחייב לקיחת סמים.
סמים קשים.

צריך להפסיק עם זה.
ולעשות על זה רעש גדול.

שערו בנפשכם מה היה קורה אילו כל ילד ש"מאובחן" היה נלקח על ידי הוריו הביתה, לטובת חינוך ביתי כי הרי ברור שהתנאים שהמערכת מספקת לא מתאימים לו לגוזל.

שערו בנפשכם 11 אחוז מהילדים בבית.

זה יכול להיות שינוי לתפארת.

נכון שההורים לא יוכלו "לתרום" לחברה את שכירותם ועבדותם.
נכון שיהיו לכך השלכות כלכליות וחברתיות.

נכון שהצבא לא יידע מה לעשות עם זה, כי הצבא לא רואה אנשים, הוא רואה מספרים, נהלים וכיסוי תחת (ילד בחינוך ביתי לא מוכר ככזה הוא מוכר כילד ללא השכלה).

אבל שערו בנפשכם ילדים חופשיים מסמים, למדים את מה שבא להם, איך שבא להם, מתי שבא להם ובבגרותם, הופכים לאנשים המשתלבים בחברה ולא הופכים עליה לעול, כשהם חופשיים ממגפי המערכת הפשיסטית.

שערו בנפשכם שיהיו כאן אנשים חופשיים.

---

תודות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה