יום שישי, 28 במרץ 2014

נשימה נשמה


יש לי שאלה בקשר להתקף אסטמה אולי אלרגי, די ארוך (כשבועיים) ודי קשה (לקיחת ונטולין עוזרת זמנית וחלקית), שאני עוברת עכשיו.
עברתי מספר טיפולי דיקור לאחרונה, ויש לי הרגשה שההתקף הזה הגיע למעשה כדי לנקות משקעים אנרגטיים וגופניים מהעבר. האם זה נכון לפי בדיקה שלך?
השאלה עולה לי כי קשה לי מאוד לנשום בלי הוונטולין, ואני חלשה יחסית, ומצד שני אני מסתדרת סביר בלי תרופות לאלרגיה (העיניים והעור מגרדים, האף סתום או זולג, ואני מפחידה אנשים ברחוב :-)).
האם לזרום עם כל מה שקורה ולאפשר ניקוי דרך התופעות, או שזוהי הזנחה ושעדיף לי לחפש מטפל אחר (המדקר לא רוצה לגעת בינתיים, ואף ביטל פגישה שנקבעה).
מאוד מודה לך על כל מה שאתה ומה שאתה מאפשר ונותן (אם או בלי תשובה אישית לי),
ברכות



במובן הזה מתבוננת על יחסייך עם הנשמה.
עם אותו היבט של התודעה שחובק כל
אותה אחדות.
היותך אחת ביחד עם כולן שכולן אחת וכולם כולם.

ומכאן מתבקשת להתבונן על הגבולות האישיים,
במובן הזה העור מהבחינה הגופנית - הוא הגבול בעוד המבט מרחיק לגבולות אחרים לחלוטין.
הריאות במובן הזה הן מפגש ישיר בין החומר החי והמציאות, סוג של עור פנימי, והמקביל לנשימה הפיזית הוא ההיבט של הרוח.

הפער הזה בין גבולות האופק, האפשרי, המתפתח מאליו לבין מגע עורך באוויר ברמה החומרית ביותר, נוגע ישירות לפער בינך ובין עצמך, ושניהם נסגרים באחת.

בתוך נשימה אחת בלבד, נסגר הפער בין מה שאת רואה ומדמיינת להיות תנועת עלים ברוח לבין עורך המתענג על משב הרוח המרענן הזה, הלוטף את לחייך.

ולכן הנך מוזמנת להתבונן על הקשר שלך עם הרוח, עם הנשמה, עם הנשימה, עם המובן מאליו
ועם זכותך המלאה להדוף כל מניפולציה של הנפש
לרתום את הסבלנות והסובלנות העצמית שלך,
כלומר הסבלנות והסובלנות האינסופית של עצמך, גופך, מי שאת היא באמת
כלפי סבל דווקא.
כדפוס.
כאשר הסבל בא עם הצרת ההסכמה להיות מונשמת על ידי הבריאה, הגוף מצדיע לרצונך ומקים מיצרים מדויקים לאלה.

ראי,
כל שנדרש זה להיזכר.
כל נשימה - נזכרת, נזכר הגוף גם הוא וכאשר מסכימה אל הגוף כבן ברית יקר עד מאוד, נשימתך בהחלט עשויה לנשוף את עצמה מתוך ואל תוך נשמתך.

כאן, ניתן לעזור בהחלט.
הטוב המהיר והיעיל ביותר זה הילינג.

יש אמצעים נוספים שבהחלט יעזרו לנפש לעשות שלום עם נשמתה ומדובר ברמה הגופנית.

עם זאת -
יש להדגיש שוב ושוב שאין כל גיבוי מדעי לדבריי ולעצותיי ולמוצריי, אין באמתחתי כל תעודה בשום נושא ומכאן שכל האחריות להשתמש באלה מוטלת על הקורא/ הלקוח/ המטופל.

תודות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה