יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

תבין

רציתי לשאול אותך למה זה ככה. הרי סיפרתי לך שאני החלטתי על סיום היחסים, והייתי שלם עם זה, ושמחתי בזה, והנה מתברר לי שהצד השני כבר יש לו זוגיות חדשה, וכל הפארסה הזו היתה רק כדי למשך אותי עוד קצת, ובקיצור אני מרגיש מרומה. ועכשיו אני שואל אותך מה לעשות עם זה? להיכנס לדיכאון או להילחם בדיכאון, אני יודע שזה רק עניין של אגו.

ראה, קל יותר לדחות מעליך מישהו מאשר להרגיש דחוי.
כל עוד את ה עשית ברוגז - הרגשת טוב, דחית מעליך. היית חזק.
ברגע שהתגלה לך שמסתבר שהצד השני הקדים אותך ובפועל דחה אותך בסתר - אכן התעורר האגו, הילד הקטן וחש נבגד.

ועכשיו מה לעשות עם זה?

קח את הילד הקטן, חבק אותו ותן לו לבכות את כל הצער וההרגשה שהוא לבד שוב, היה שם בעבורו, לך עם האגו הזה, לטף את האגו.
כפי שכבר שוחחנו, הצד השני לא חשוב, גם כשהוא חשוב הוא לא חשוב, מלכתחילה ובדיעבד - זה אתה עם עצמך.

תן לילד הקטן במה והיה המבוגר האחראי בו זמנית.
ואם הילד הקטן מבקש להתפנק, וותר לו, תן לו חיבוק, ערסל אותו.

ומה עם העלבון?
אמור תודה על העלבון, אמור תודה על שריפת הגשר הסופית, אמור תודה על הגילוי - שבא בזמן.

קח את הילד הקטן ותן לו במה.
קח את המבוגר האחראי, והנח לו לערסל את הילד הקטן.

לטף את האגו, וצא להתחדשות הזו, בה בתקופה הקרובה הנך מסרב לכל זוגיות או חברות או מערכת יחסים והנך מתמקד בזוגיות שבינך ובין עצמך.

עשה סדר. שתף את הילד הקטן שבך.

ואם אינך מבין על מה מדובר, התבונן.
תבין.

---

תודות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה