יום שבת, 8 ביוני 2013

הרוח החיה

האם השאלה האם לפתור את הקונפליקט
מבקשת אחר הצדקותיה?

מצטחק במבוכה, מצטדק
לאמור יש לי סיבות

אפילו סבות טובות.

---

ההסבר הפשוט הוא שכל הצטדקות ראויה לתשומת לב

בדיוק בנושאי, בנשואי ובמושאי ההצטדקות.
שם מסתתר הזיוף הגדול.

וכאשר הצדקותיי הן בצרכי הגוף
טוב לי להתבונן מחדש שמא

איני מבחין בין גופ ונפש
שוכח שכאשר הגוף מדבר
אינו טועה.

---

לא חייבים לפתור את הזיוף ולהוציא החוצה את המקור.

לפעמים המקור אינו או איננו, או כבר לא רלוונטי

שכן, כבר הותמרו רגשות

וכפי שנאמר, השנים מחכימות
ואנחנו

על פני המים.


---


צדקנות היא גם דרך ראויה
אם יש כזו דרך

גם הזיוף - מקורי להפליא.

אם תרצה, אם תרצי

אזייף את עצמי לדעת
ובכך,
המקור יוכל להתהדר בנוצות לא לו.

זיוף מקורי הוא אינו בהכרח מקור מזויף.

(נשמעה חסידה מנידה בראשה - זה מקור מזויף או מקורי?)

---


אם אני מתעקש להפריד בין גוף ונפש
עדיף מכל הבחינות - להקשיב לגוף

הוא הגוף הוא הוא
הרוח החיה.

והנפש מדומיינת כולה.

---

תודות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה