יום ראשון, 9 ביוני 2013

צרכים (תזכורת)

ובאה היד להלל את כל זה, את כל המצוקות והבלבול,
את כל האמונות החסרות באמונה
ואת החסד הגדול.



 גן העדן הזה מותאם גם לחיים, לא רק לימים אפורים של תקווה מזדקנת,
גן העדן הזה מלא באושר גדול, גם כשזה פורח בעצב הייאוש,
גם כאשר השמים תכולים - אי שם יורד גשם.



גן העדן הזה יקירה כפי שהיטבת לתאר עשוי בהחלט לשעמם,
וניתן בו בגן העדן גם להתפעם משיירת נמלים בדרכן אל או מ
ולמצוא את תשוקת החיים ניצתת מחדש


הררים של חשדנות מתנשאים בשל הצורך הזה להיות אני
ואני ואני ואני כל הזמן רק אני ורק אני ואנה אני באה
במנסרת המבט החודר, האהבה שחובקת
שמחבקת, כל כך גדולה
שמאמינה שאיננה.


בגן העדן הזה, את מתבקשת
להתעורר מחדש,
להניח להכל
ולהרשות
לעצמך
לנוח
ל
ר
ג
ע
אחד.


צאי במחול, הניעי את האגן, הנאה ממתינה לך באזורים האלה.
גן העדן של החיים בחומר אינו המובטח ללאחר המוות
זה גן עדן אחר לגמרי


בו לא מסופקים כל צרכייך מראש ובדיעבד,
אלא מקום בו אין לך כלל צרכים.


---
 

תודות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה